30 mayo 2013

Pintura Mural a l'Hotel Petit Palace Opera Garden



Hotel Petit Palace situat al carrer Boqueria de Barcelona, de la cadena High Tech Hotels, em va encomanar un pintura mural a un dels nous "apartaments-hotels" que just habien estrenat recentment. Com que volien una feina ràpida, elegant i eficaç, vaig destinar la meva confiança al vell amic i company d'universitat Dr. Mateo Fumero. Es pot valorar pel resultat més que satisfactori, la feina i l'aportació del meu company com un èxit total.

La jornada va començar  amb mal peu, doncs una llarga busqueda d'aparcament gratuït per Barcelona, fins i tot vaig anar a Zona Universitaria, la qual va ser una tasca impossible i vaig acabar resignant-me entrant a un parquing amb preus abusius i desobitats. La resta de la feinada va anar sobre rodes, i sobre la bastida! Per cert cortesia del grup Ribas i Durà, al quals els estic molt agraït per la aportació tècnica.

Rès més, el resultat una decoració mural inspirada amb els frisos de Gustav Klim, s'ha de dir que els detalls d'aurats de l'arbre li donen el punt.

Agraïr la paciencia dels Guiris que residien a les habitacions, més que amables tot i haber de passar per sota la bastida fent torcions i que ens dirigien la seva admiració pel nostre treball.

No hay comentarios:

Publicar un comentario